"I cuddled with your dealer Because that's how I roll"

Själv så vaknade man klockan 13.00 och ville egentligen inte gå upp och duscha och göra mat till lillsyrran och hennes kompis. Det kändes ganska jobbigt men det måste ju göras annars skulle man få höra mammas tjat sen att man inte har matat barnen. haha och det orkar jag inte heller. Så jag var duktig och klev upp gjorde mat och sen duschade jag och klädde mig råsnyggt. Midjekjol, smalt bälte, vit t-shirt istoppad i kjolen och röda pumps till det blev det svart skinnjacka och orange sjal(för min onda hals). Jag kände mig så jävla cool! Ursäkta men man är glad när man känner sig snygg eller har jag fel? Ne, tror inte det.

Så nu frågade jag en polare om vi kunde fara till stan och äta nåt sliskigt som typ pizza eller hamburgare och hon va på men hon hade ändå ätit redan så hon ska väl ta nån cola eller nåt. Medan jag sitter där och glupskar i mig maten, haha men det brukar ju vara så för det mesta. Plus att då kan jag visa upp mig själv i mina snygga kläder haha så jävla dålig jag är egentligen. Men så äre ibland. Och nu blir det så. Där med basta!

image309
Snygga Kirsten Dunst, för visst är  hon snygg eller vad tycker ni?
Kände bara för att lägga in nåra bilder så då fick Kirsten äran idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

* Mysigt med sovmorgon! :D
* Kirsten är 2die4 ;)
* Haha, jag är INTE avundsjuk på middagen!

2007-06-20 @ 20:01:35
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Rebeca

hon är väl inte fet-snygg hallå , frida lilla vad hände med omdömet?

2007-06-21 @ 03:12:12
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0