I found a little piece of you, found a little pieace of me..

I don't know but i can't let you go but I found a little piece of you,
found a little pieace of me but it seems like we just lost it
I found a little pieace of you, you want a little piece of me but it seems like we can't find it
The fear of losing you is back and i'm not shure if i could handle that.

Vet inte varför jag skrev detta men detta är ett urdrag ur låten "Seems like we lost it" från Miss Lis skiva som jag nämnde i förrförra inlägget. Gillar texten så mycket.

Breaks my heart when you tell me to go
I'll stand every corner around you
I will always be right behind you
Never give up trying to be on your mind
where I belong


Från "stay/stay away" Sahara Hotnights tredje skiva tror jag det blir. dom ska jag se i Peace and Love!

Could I act like you, and put a smile on my face
Not even for a second, would I lie to myself
Too many things are missing, and there's a tear in my eye
It's not a question or an answer, but it will change your mind


från "Painted by Numbers" The Sounds senaste skiva som är super! Dom ska jag också se i Peace and Love och det kommer vara sådan stämning så det finns inga ord.

Ja juste, vi hade möte
ikväll om saker till Peace and Love hur vi skulle sova och sådant och det blev mycket bra möte. Vi löste allt med mat, dricka, sovandet och allt annat typ. Så jag taggar nu!
Det blev typ låttexter i detta inlägg vet inte varför men så blev det.
Vilken artist gillar ni bäst?

 

Kommentarer
Postat av: sunniva

svar: mhmm, det var så jag också tänkte ;D den serien är så himla bra.
fy fasen vad roligt med p&l, några av mina kompisar ska också dit :)

2007-06-26 @ 09:51:01
URL: http://sunniva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0