inget bättre för mig

Ser på femman där filmen "She's all That" går. Som nog alla har sett mer än en gång. Men den kan man ändå bara titta på om och om igen fast vissa ögonblick kan man halvsomna på. Men så är det väl med alla flmer. Så nu tänkte jag fylla i ett sånt här långtråkig lista men som är ändå är rolig att göra. Snoddes av Sandra


Vad blir ditt namn baklänges?
adirf
Har du gjort en snöängel i år?
Jag tror inte det.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
antingen när jag föddes eller när jag gjorde en öronsak
Platt eller lockigt hår?
Lockigt. 

Är du kär i någon?
Nope, inte vad jag vet

Vad gör du när det regnar?
ser film plus halvsover
Har en dröm gått i uppfyllelse?
nej verkligen inte jag väntar på den än.
Vad har du för startsida på internet?
google

Vem ringde du senast?
kanske mamma eller nån.

Tycker du att sengångare är söta?
har väl inte direkt sett  någon
Har du haft vattkoppor?
Ja det har jag.
Har du någon gång testat karate?
nope

Vilken mobilringsignal?
har ingen

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes Frites
Första sporten du gick på?
gick en dag på dans men ville inte fortsätta (var typ 7)

Vad längtar du mest till just nu? 
till Kreta tror jag

Hur gammal har du tänkt bli?
jättegammal

När åt du senast en fiskbulle?
för några veckor sen kanske
Vad drömde du inatt?
ingen aning
Vilken tv-serie är bäst?
finns många serier som jag gillar
Kan du gå ner i spagat?
oj nej det kan jag inte
Vad åt du senast?
porter stek med potatis och sås
Höga eller låga strumpor?
låga.

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
tror nog det kan vara ganska mycket
Har du varit kär i en kändis?
oj vi har Mark Wahlberg, Jude Law, Josh Duhamel, Milo Ventimiglia plus fler

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Röd!

Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Rött för det matchar till mina väggar

Vad ska du döpa dina barn till?
Liam, Tindra, Wilma, Michelle, Desireé, Linus ....
Sommar eller snö? 
Sommar lätt
Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren? 

--- finns ingen just nu

Är du mörkrädd?
Ja när jag går ute då är det läskigt.

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
no

Riktig gran eller plastgran?
plast
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt i rummet men dörren ska vara öppen plus tänt i något rum därute då

Godaste drickan till frukosten?
mjölk, juice eller vatten

Senast lästa bok? 
Storlekt 37 av Denise Rudberg

Vem kramade du senast? 
mormor och morfar

Älskar du att sjunga? 
Ja det gör jag verkligen

Vill du bli president?
njae tror inte det
Har du spelat kille i en teater?
nope har inte varit med i någon teater
Duscha eller bada?
Duscha för bada gör man inte så ofta.
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja det kan jag.

Har du tråkigt?
Njae bara less på att jag ska jobba imorgon.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja det har jag  faktiskt.

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro

Hur tar du dig till skolan?
cykel eller buss

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nej
Sjunger du på toa?
nehe varför gör man det.

Vilken färg har din jacka?
svart, grön eller brun

Använder du långkallingar?
ja när det är kallt ute typ på vintern

Är du höjdrädd?
njae vet inte riktigt tror inte det.

Vilket land vill du åka till?
Italien, USA, Spanien, Australien många fler
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
minns inte. var säkert nåt igår.
Vad ska du göra NU?
se på tv och sen gå och sova.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Är du mörkrädd?
Ja när jag går ute då är det läskigt.
ute ?! sluta mytta, hur är det med nedervåningen när det är slut på toapapper ;D haha

2007-06-15 @ 19:53:22
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0