Just nu..

Just nu är det sommarlov för min del. (förutom att jag har matteprov på måndag och har gjort klart trafikantprovet  idag) Bara för att jag har varit ledig från skolan hela denna vecka för att få åka till sthlm med rebecca och jessica. Som har varit supernice, förutom att jag blev sjuk andra dagen. Men men sånt är livet ibland. Får väl åka dit fler gånger och vara pigg. Annars så blev det lite shoppande på måndagen mest och sen enstaka grejer resten av dagarna plus maten och sånt. Jag hittade den här! Hittade fler saker men de får ni se bilder på lite senare.

IKVÄLL blir det INDUSTRI ROYAL med Rebeca!
Jag taggar, men min röst taggar inte och inte mitt ena högra öra men jag skiter i det för jag ska dit och tagga sönder.



Alltså ni ska bara förstår hur många bilder jag har med industri royal på min dator.
Helt otroligt, och jag kommer ihåg alla. Så roligt att kolla på. aja, nu ska jag kanske ta en dusch och bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Skönt att ni är tillbaka babes! Ha en grym helg
så ses vi på måndag.

2007-06-09 @ 15:29:00
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0