rensning

Nu har jag precis blivit klar med rensning av garderob, och det var inte roligt kan jag säga. Men jag fick hjälp av mamma det behövdes verkligen. Annars skulle jag inte göra klart det. Så det blev en hel sopsäck som vi ska slänga. Och en hel hög med kläder till lillsyrran, sen hör och häpna en påse till min mormor?! Ja jag förstår inte hon är en storlek 34 typ hon är mindre än mig. Hon är typ mer fåfäng än mig också. Så hon fick typ kläder av mig som hon skulle prova och ja är det bara jag men jag tycker det ser lite konstigt ut om äldre människor har kläder på sig som är menat till ungdomar. är det nån annan som kan känna så ibland? Fast jag kanske bara reagerar för det är min mormor som kommer vara en sådan person som går runt på stan med lite för annorlunda kläder för hennes ålder. Aja, vi får väl se om hon gillar nåt av de kläder jag har gett till henne.

På tal om kläder
så var jag inne på asos just. Hittade lite fina kläder se här :

image302
                                                Gillar denna tröja alot!

                Ja bilderna talar väl för sig själva tror jag.
Nu ska det bli CSI för mig. Men ha en trevlig söndagkväll.

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Jag gillar verkligen träjan på den stora bilden! =)

2007-06-20 @ 23:44:28
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0