Skyller det på mamma

Jag missade "Allsång på Skansen" men då kom jag på att svt.se har börjat att visa allt nästan på sin hemsida de som visas på tv. Så jag gick in och kollade om de hade lagt in avsnittet på sidan och de hade dom! Så jag började se och fick genast sommarkänsla. Det var underbart!
Gäster på Allsång på skansen:
The Ark inleder nästan med låten The Worrying Kind
Electric Banana Band
Maria Möller som kan härma alla artister typ jätteduktig tjej!
Maia Hirasawa som framförde favvolåten "And i Found this boy"
Sen kom ändå höjdpunkten då Pernilla Wahlgren och hennes son Benjamin Wahlgren framförde en låt. I liked it alot, och Benjamin är ju urgullig. Så nu ska ni få ett klipp med Pernilla och ett med Benjamin.

Om ni också missade eller vill se klippet med Pernilla och Benjamin Wahlgren så gå in på svt.se och till Allsång på Skansen så kan ni se det.


Pernilla Wahlgren med Piccadilly Circus


Benjamin Wahlgren med låten Hej Sofia som vann lilla melodifestivalen.
Nu ska jag sova gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man kanske borde åka till skansen nästa vecka :) ser ju så härligt ut!

2007-06-27 @ 19:41:29
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0