Slummra in till ljuv musik

Nu har jag fått tröjan och skivan gratis för jag är ju Frida såklart!
Alltås vilken underbar kväll och den fick jag spendera med Rebeca. Nice,nice i like it alot. Förutom att nu är jag döv i det vänstra örat men det var det värt det även fast jag hör nu som en gammal gumma. Jag måste bli lite bättre till imorgon för jag ska jobba och då måste jag ju höra vad dom säger.

Ne nu ska jag tvätta ansiktet sen ska jag gå och sova och lyssna på skivan som jag fick och drömma mig bort!
Ha en bra lördag!

image289

Kommentarer
Postat av: Rebeca

jag komemr nog förbi imorron på jobbet måste kolla om dedär shortsen duvet dom ajg pekade på jag vill ah !!
svarta de finns ingen chans att du skulle kunna kolla om ni har dom på ströpilis!? me want, ajja jag ringer imorron Tack för kvällen , pusssss!

2007-06-09 @ 02:26:43
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0