Some change please!

Alltså i'm so fucked up sometimes!

Midsommarafton har varit helt okej. Förutom att jag förstörde slutet men men det löser sig alltid. Jag går vidare liksom. Annars så blev det god middag hos Rebecca först med musik och sånt mys. Sen åt vi den godaste efterrätten som var Pannacotta med hallon! mmm. plus att Rebeca blev lite onykter för hon skulle på fest efter som inte vissa andra skulle. Så Sigrid kunde skjutsa henne och jag och Rebecca hängde med, hade ändå inget bättre för oss. Sedan trodde vi att det skulle bli fest för oss alla så vi for hem och Rebecca fick byta om vi hämtade dricka och allt var prima. Förutom att vi inte än visste om vi skulle på nån fest eller inte. Det spelade ingen roll vi åkte hem och lämnade av Rebecca för hon ska jobba imorgon(tycker synd om henne verkligen) sedan for jag och Sigrid hem till mig och spelade Guitar Hero. Som alltid är lika roligt.
Efter det började de roliga, de ringde en person till sigge som ville ha skjuts nånstans och vi sa ja och satte oss i bilen och åkte. Sen ålte vi värsta lilla roadtrippen som alltid är nice med musik och cigg. Haha. ååh vad jag gillar bil!
Vi försökte få tag i Rebeca och fråga henne om vi skulle fara och hämta henne nån gång, till slut fick vi tag på henne och hon sa vid 3. Klockan var 2 när vi ringde så vi for hem till mig igen och spelade guitar hero. Klockan blev 5 över 3 vi satte oss i bilen och ringer Rebeca och hon säger att hon inte behöver hämt för hon trivs där. Så Sigrid vänder bilen och skjutsar hem mig igen. Och nu sitter jag här och känner mig som ett fån som är trött som jag vet inte vad men jag är jävligt trött. Så jag ska nog sova nu och vänta på att Rebeca ska ringa mig och säga att hon är hemma och vill komma in och sova typ..
fan vilket jobbigt inlägg. men men så blev det. Så jag bjuder på en riktigt bra låt!!




Godnatt vi hörs ju när jag vaknar imorgon om det blir 10.00 eller 15.00 har jag ingen aning om. haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

gooood natt frida :D

2007-06-23 @ 04:25:14
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Sandra

Hehe, skönt med sovmorgon ;)

2007-06-23 @ 09:32:47
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Emil

Svar: Klart det är nice ;)

2007-06-23 @ 13:43:51
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0