What have i done?



så ikväll åker man till sthlm och kommer hem på fredag klockan 06.05 och ska göra trafikantprovet klockan 8.20. Jag är inte så taggad på provet. Shit the same!
Sthlm kommer säkert bli
göörnice! Har ni något tips på ställen man måste åka till?

Vad fan hände igår natt då? Det var så jävla mysigt så jag finner inga ord och det där kan inte jag få uppleva igen, det suger. Eller kanske jag får uppleva det igen men inte varje dag typ efter 2-4 månader då kan jag få uppleva det igen. Men det var bäst igår!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ahhhhw, tyckte du att det var så mysigt hemma hos mig? Klart du kommer att få uppleva det fler gånger.
Haha ;)
Ha det nice i sthlm baby, vi kommer att sakna dig

2007-06-03 @ 14:48:01
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: rebecca

började du tycka om låten :D

2007-06-08 @ 17:12:54
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0