"you broke my nose but i broke your heart"

Kan ju bara säga att Industri Royals nya ep är super! Plus deras andra två ep är också bra. Om det skulle ha varit sommarlov skulle jag bara kunna ligga ute i solen och lyssna på skivan om och om igen. Men nu kan jag inte få lyssna på den för jag måste plugga matte. Har prov imorgon så jag kan få mitt G. Annars ligger jag illa ute, och som det känns nu så kommer det inte gå bra. Men jag får väl sätta mig och plugga ihjäl mig även fast jag är sjuk och allt.

Aja, tack Rebeca för igår igen!

Låtarna på skivan är :
Killing Tony +++++
Trust No-One ++++
Red Lips +++++
Fuck You +++++
Futurekids ++++

Kommentarer
Postat av: Rebeca

lol bilden :D de va sjukt fett najs !

2007-06-10 @ 14:22:57
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0