Acne Jeans

Dagen har väl varit helt okej i alla fall på förmiddagen och efter skolan. För efter lunch på skolan så har vi bara historia och det är skittråkigt man vill bara somna men det får man inte för vi måste vara klarvakna och lyssna och plugga, för vi har kursprov någon vecka här framöver och det kommer då inte gå bra för mig kan jag säga.

Efter skolan så åkte jag ner på stan, hade fått 1200 kronor av mormor för att köpa ett par jeans för mina är så nötta så det har gått hål i båda mina favvojeans men men. Då gick jag till Flott och skulle prova några Acne Jeans för nu har jag längtat efter att ha ett par Acne och nu ska det bannemej bli av! Det blir det också jag fick hjälp av den helt okej fina killen som jobbar där, så det blev ett par jeans för 1300 så jag fick lägga till en hundralapp men det kvittar. De kommer också att lägga upp byxorna för de var lite för långa och jag har en storlek mindre! Jag blev jätteglad aja sen provade jag en Acne Kjol som kostade lika  mycket som jeansen och den var ursnygg kommer bild här nedanför! Kommer kanske bild på Acne Jeansen sen också..

Det var allt för mig
och snart ska man iväg till Rebeca och vara med henne och Rebecca och kanske Sigrid och lägga pussel och såklart se på Girlylicious! Nice!

182404-111

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Din bortskämda unge! Själv är man glad om man får en femtiolapp av mamma någon gång i halvåret ;]

2007-03-15 @ 08:18:57
Postat av: Dress Like a Princess

Underbar kjol!

2007-03-26 @ 10:04:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0