Bounce

Ja gårdagen med intervjun gick faktiskt bra det var bara ett startmöte för att veta hur vi skulle göra och så. Men det gick bra.. Så nu är vi igång..

Sedan har jag varit ledig idag skithärligt tycker jag.. Så nu längtar jag till helgen för på Lördag är det Bounce med mamma och syrran och efter det blir det klassfest.. Så det blir skitbra kväll men jag vet bara inte vad jag ska ha på mig.. Tror att det blir nån klänning men jag vill köpa något nytt jag tycker man känner sig finare i något nytt.
Eller hur?


Jag vill egentligen hinna åka hem och byta om efter Bounce men det kommer inte gå.. Iaf så har jag redan sett gökboet jag såg det i sommar förra året då jag fyllde år i stockholm det var min present från familjen men bara jag och mamma for typ en trip till Stockholm! Då var det underbart! Men men jag längtar iaf för Bounce är nice och dom kan verkligen sin sak vem skulle inte vilja kunna dansa som dom gör..

182404-126

Jag gillar alla som är med i Bounce alla är härliga men den som är bäst är väl ändå Filmon!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker du allt får komma ner snart igen, så jag får chansen att träffa dig :)

2007-03-22 @ 21:43:59
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Rebeca

jag vet inte vart dom är haha har inte sett de sedan nyår men ajja, vi måste köpa sigges present osv, och du vart byter man stil på texten ? puss

2007-03-23 @ 08:31:18
URL: http://rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0