Clueless

Blev taggad när jag såg i tv-tidningen att Clueless skulle visas idag klockan 13.45. Men då var det tydligen inte filmen som jag trodde från början utan det var serien. Så nu ska man se om den är lika bra som filmen. Faktiskt så tror jag inte att det är det bara för att de har gjort en serie av en film menmen de kommer på så konstiga saker.

Plus att jag håller på att läsa den där boken nu måste jag som verkligen läsa ut den. För analysen ska in på onsdag och jag har inte läst ut den än. Jag har ungefär 200 sidor kvar, och jag hatar boken den är jättetråkig så man vill verkligen inte läsa den. Men men jag får väl göra det annars får jag väl se filmen haha..

Aja have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag är så grymt less på analyser nu, huu.
Håller på för fullt med min, önskar jag slapp.

2007-03-08 @ 17:12:31
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0