Design

Alltså jag vet att min blogg inte ser nice ut men jag ska ta tag i det till helgen bara så denna vecka åker bort den hemska.. Sen ska jag styra upp och göra det bra, jag längtar.

Jag har gjort klart analysen! Super glad men det är ju frågan om den är bra som jag inte tror men jag hoppas iaf att jag får ett G! sedan nu har jag sett på Desperate Houswifes och nu äre Christine och sen såklart blir det American Idol! Det är ju så roligt alltså juryn är ju hemsk..

Puss

+ jag såg på ett tv-program på MTV om att föräldrarna till sin dotter eller son gillar inte hennes/honoms flickvän/pojkvän så dom får välja ut en var pojke eller flicka som dom tror kommer passa sin dotter/son och sedan ska dottern/sonen  välja vem dom kommer passa med.
I dagens avsnitt fick en tjej träffa en kille som passade henne verkligen och dom tatuerade sig tillsammans på underläppen inuti och det såg jättecoolt ut men det såg ut att göra ont men ändå det skulle vara roligt att göra där vem vet?
Hopps någon förstod det där

Kommentarer
Postat av: Karin

Vero moda:) American idol nu!:)

2007-03-13 @ 22:34:21
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Bloggen är nice, du får hjälpa mig nån dag också ;]

2007-03-14 @ 11:23:02
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0