Frisyr?

Ja, nu vill jag ha en förändring.. Nu är jag trött på mitt hår nu blir det förändring vet bara inte hur? Vill ha det kortare men såklart kommer jag sakna mitt rätt så långa hår.. Men det gör man väl alltid när man ens klipper en centimeter. haha aja ingen dör av någon förändring, det växer ju som ut som tur är.
Så idag så köpte jag "Hairstyle" 29.90kr så jag har något att få ideér från och det fick jag faktiskt men jag tycker det ser så fint ut i såna tidningar så jag vill ju som ha allt i ett.. Men det går ju inte men iaf så kommer några bilder här kankse är lite suddiga men det får ni leva med..

182404-86



Jag är lite inne på lugg, och sen vill jag ha typ till axlarna och få fram kanske några lockar. Men jag vet inte får väl fråga frissan när jag sätter mig i stolen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0