Gårdagen

For på stan och letade kläder till kvällen hittade en rosa tubtopp, en blå klänning och en grå kortkofta som man kan ha över allt om man vill.. Sedan for jag hem och slappade ett tag sen blev det dusch och göra sig i ordning. Efter det så skulle jag mamma och lina fara och se Bounce som jag och mamma redan har sett men det skadar inte att se den igen den är ju så bra!! sen tror jag att en viss K var där men inte riktig säker jag får väl försöka ta reda på det.

Sen blev det klassfest, när jag kom så försvann typ alla kändes det som eller alla var på toaletterna och hängde och va ute och rökte och så.. Men det var nice tack för Jessica att hon var där! Blev en ganska kort klassfest men de hade ju börjat klockan 7 och det är fööör tidigt tycker jag så den tog slut klockan halv 1 eller nåt. Begav vi oss till stan och jag fick samtal av E (blev glad). Stod vi på stan och väntade på allas bussar att komma sen kom man hem och insåg att man ställer fram klockan en timme klockan 2 och då blir man less och går och lägger sig.

Jag säger så här Bounce var bäst! Även om inte Benke var med..

Nu hoppas jag att det blir mcdonalds med Rebeca! Hare gott!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fett drygt att jag inte kunde stanna :/ .. Men nästa gång så! :P

2007-03-25 @ 14:22:45
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Rebeca

eeeeeeeeeeeeeeeeh !? vad ville han!? bootycall?! vilka byxoer blev de btw :D?

2007-03-25 @ 20:46:27
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Ihuu, nästa gång blir det ingflyttningsfest hos mig och då lovar jag att ingen kommer att få gå hem före tre. Sounds great, eh? ;)

2007-03-26 @ 13:54:03
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0