Har gjort något!

Igår blev det "Hemmakväll" med Rebeca hemma hos mig vi såg 2 jättedåliga filmer "Sök" och "Säg att du älskar mig". Jag som trodde att "Säg att du älskar mig" skulle vara bra men jag hade fel.. Men det var mys iaf :)

Sedan idag vaknade jag klockan 12 var meningen att jag skulle vakna klockan 10 men så blev det inte kanske för att jag somnade klockan 03.00.. För jag måste som sagt läsa ut min svenskabok som aldrig kommer ta slut känns det som.. Men klockan 12 började jag läsa lite så nu är jag på kapitel 23 av 50.. Alltså det kommer vara roligt om det kommer komma in ett arbete till slut.. Jag hann inte läsa så mycket för mamma ringde och frågade om jag ville komma och tjäna lite pengar jag var lätt på så stängde boken gick och duscha och gjorde mig redo för arbetslivet.. Jobbade från 14.15 till klockan 19.00 och ingen rast jag var sugen på pengar bara för jag var så duktig idag så behöver jag inte gå imorgon.. Så då får jag den dagen till att läsa fan va roligt!? Aja, känns iaf bra att ha skaffat sig lite pengar..

Denna kväll händer det nog inget speciellt blir antingen bara att läsa boken eller något annat kanske kommer nån fest men det tror jag inte på.. Så jag taggar boken :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0