Jobbat

Alltså det känns så härligt när man kommer hem från jobbet och tänker att man har gjort nåt.. Bara för att man har tjänat pengar. Det jobbiga är att jag har ont i fötterna typ hundra år efter.. haha Sedan att man ser plagg hela tiden som man skulle vilja köpa och då tänker man att man får ju pengar snart så då kan man köpa så då är jag pank sen igen. :) hehe Annars så har det varit en superdag. rebeca kom förbi nicenice.. Vet inte vad mer jag ska säga ska iaf byta sängpåslakan och sånt där så längtar tills jag ska sova haha :)

Jag har inte heller läst nya ELLE så det blir väl också av, blir en mycket slapp kväll. Sen fick jag en cider av mamma som jag ska snutta på och njuta av! Underbart.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den svarta klänningen var supersöt!
Ja, visst är det härligt att tjäna egna pengar!

2007-03-17 @ 23:55:09
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Den svarta klänningen är från H&M, right? Jag har tagit på den minst hundra gånger, haha, I like it.
Och hey, vart har du jobbat?

2007-03-18 @ 10:14:29
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Lotta

döktig frida!! ja vill oxå jobba!! och tjäna pengar... och köpa kläder... och köpa den där svarta klänningen!

2007-03-18 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0