Less på allt...

Nu ska jag vara jätte glad eller något.. Ne det tror jag inte kommer funka nu blire en lista på allt som är jobbigt just nu kanske inte blir nån lång lista men det får kallas för lista i alla fall..

  1. Svenskaboken som jag måste läsa ut och som är så tråkig och som jag klagar på hela tiden. Bara för att man måste läsa ut den och sedan göra en analys på 2 sidor A4 dataskrivet. Jag orkar inte ens tänka på det men det kommer ändå upp hela tiden..
  2. Psykologin har jag inte börjat på än och vi fick en uppgift under lovet (man borde inte få läxor över lov) som är galet. Så det måste jag göra innan tisdagen..
  3. Avspänningen har vi prov i nästa fredag och ja det kanske är lite lugnare men ändå det är sidor man ska läsa i boken 8-33 och jaa man ska bara läsa och läsa hela tiden nu och analysera jag blir bara trött av att tänka på det.
  4. Bloggen är jag less på jag har tappat gnistan typ och sen blir det ju inte bättre när min sida inte ser bra ut i Mozilla Firefox utan bara i internet Explorer som jag inte använder. Så jag orkar inte byta nån design men jag kanske kommer få tillbaka gnistan sen men aah det tar kanske ett tag..
  5. Lovet är trist för jag tycker jag inte har gjort något vettigt och jag har inga pengar och lovet är snart slut och jag vill göra något roligt förutom att Industri Royal spelningen var supergrym så vill jag att nåmer ska hända.. Måste styra upp
  6. Jobb blir jag stressad över måste verkligen skaffa mig ett jobb så jag ska ha roligt i sommar och att jag ska kunna måbra och köpa kläder och inte behöva fråga mamma eller pappa om pengar jag måste. Men jag är inte bra inför nya människor att göra ett bra intryck eller ens typ försöka prata bra.. Ne jag vill bara att jag ska ha ett jobb i handen just nu och jag ska bara kunna gå dit och bah tja vad ska jag göra nu då?
  7. Övningskörningen blir jag också stressad över bara för att jag inte litar så mycket på mig själv i bilen och jag vågar inte och polarna har typ redan planer av att göra uppkörningen jag får panik.. Ne alltså finns det något bra som kommer hända innan man fyller 18.. hmm tror inte det..
Hoppas jag överlever allt detta och att jag får ett roligt liv och att jag får ett jobb annars vill inte jag vara med nåmer.
Aja nu ska jag typ göra något
(läsa den tråkiga svenskaboken)..

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Det är verkligen sjukt med läxor över lov.
Men hey - det lööser sig! Vi är ju lediga på
måndag också, så då hinner du ju också skriva.
(ps. kom ihåg att ni ska käka hos mig på lördag!)
;)

2007-03-09 @ 10:17:10
Postat av: Rebeca

kuuuul liiiivet leeeker

2007-03-09 @ 19:35:22
URL: http://rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0