listan

Hittad hos Kenza

Höger- eller vänsterhänt:  Höger..
Humör just nu: Less, ont i kroppen..
Favoritgodis: Finns mycket men choklad är ju super gott
Kläder just nu: Mjukisbrallor och t-shirt
Musik just nu: ser på MTV
Sommarplaner: festivaler, bada, resa och sola och hänga med kompisar

Hur många kuddar sover du med: 2 st. sen har jag 3 stycken bredvid mig
Spelar du nåt instrument: nope, men vill kunna gitarr
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Vem är viktigast för dig: ingen aning
Bio eller promenad: Svårt jag gillar bådeoch fast beror på vädret med promenad
Är du kittlig: yes..
Snarkar du: nope inte vad jag vet
Stjärntecken: Tvilling!!
Äckligaste insekten:  finns många..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Självklart kunna trolla
Vad vill du jobba som?  Något inom mode..
Stökigt eller välstädat? Stökigt för det mesta
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump?  Kanske kanske inte har ingen aning
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Njae gör jag nog inte
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar skulle vara skönt just nu


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Haha, det är sjukt hur kul såna där listor är ändå ;]

2007-03-07 @ 22:02:26
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0