Måndag känns som Söndag

Ja idag är det den sista dagen som man är ledig sen börjar skolan igen. Jag vill inte börja skolan för denna vecka kommer vara jättejobbig förutom Fredagen då vi kommer få se musikalen som 3orna har gjort. Sen kanske det blir en klassfest jag hoppas att det blir det men aah vi får se.

Så denna måndag som känns som söndag ska jag göra mycket läxa håller nu på med Psykologin som jag snart är klar med sen efter jag har gjort det så ska jag fortsätta på Litteraturanalysen och det är den jag inte vill göra. Jag vill bara inte göra något alls på min sista lediga dag.

Det jag måste lära mig är att jag måste börja med uppgifterna i tid så jag slipper sitta dagen före och stressa mig igenom det. Men hur kommer jag klara det, för det håller man typ i en dag sen orkar man inte ta tag i det igen.

Nu måste jag fortsätta med läxan ,puss!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

I know, jag har börjat i fel ordning dessutom så analysen är snart klar men psykologin har jag inte ens börjat med! Hur mycket har du skrivit på psykologin? (ps. du missade scones och amerikanska chokladmuffins hos lotta, vi saknade dig där!)

2007-03-12 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0