off

Jag har varit lite off på att blogga bara för att blogg.se har inte velat fungera som det har brukat så då äre såklart man blir less. Det blir som inte likaroligt att blogga och nu har det också blivit lov så då måste man göra roliga saker typ. Så idag kom jag hem från vindeln för att vi åkte snowboard (första gången för mig), så nu får jag vänta ett tag innan jag hoppar ut i backen igen för det känns redan i rumpan att det är ömt och överallt på kroppen. Kommer inte kunna somna så bra. Men men det löser sig

Efter jag hade kommit hem så blev det raka vägen att äta på Mias Grill det var supergott sedan blev det sjukhuset för att träffa morfar.. Det var jättehemskt att se han ligga där fick tårar, kändes jättekonstigt att han låg där och orkade inte göra så mycket och han som är den hurtigaste i släkten och se han ligga där och inte kunna göra något och han såg så lost ut och jag hoppas verkligen att han blir bättre på att läsa, höra och fatta saker.. Även om jag inte säger så bra saker ibland men ibland har man sina dagar men jag älskar ju han.. Om inte han skulle ha funnits så skulle inte min mormor ha träffat honom och då hade inte mamma kommit till liv och då hade inte hon funnit pappa och då hade inte jag varit här.. Så aah så kan man ju tänka men nu ska vi inte deppa jag ska försöka tagga nu på något men jag tycker att det inte går som jag vill just nu och lovet är snart slut och jag måste läsa ut min dumma bok blir bara less av att tänka på den..

nu blir jag lite töntig men jag även om jag kanske inte visar det så vet ni att jag tycker om er jätte mycket!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

du var ju super på snowboard! typ tusen gånger bättre än jag var första gången :)

Hoppas din morfar blir bättre snart :)

2007-03-07 @ 13:50:10
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Ahw, synd att jag inte kunde vara med!
Hoppas ni hade det toppen iallafall och
att din morfar snart blir pigg och kry.
(dessutom behöver jag lite tips hur man
ska fixa bloggen baby, jag har nämligen
skaffat en! ;] )
krrrraaam

2007-03-07 @ 15:43:15
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0