Shopbop

Alltså nu har man alltså hållit på med att fixa med bilder och så inte något viktigt (har inte kommit på hur man gör kollage än) men ändå. aja, jag var inne på shopbop.com för ett tag sen och märkte att man kunde kolla trenderna enligt shopbop då och jag tyckte det var stiligt så jag kände att jag ville visa lite exempel och så vad det är för trender (har som lite tråkigt) so here goes..

1. Reflektera dig själv - Metaller för det mesta. Du ska mixa och matcha kontraster med svart. Låt det skina kan man som säga.

Klänning - AKA NEW YORK
Tröja - MARC BY MARC JACOBS
Ring - KENNETH JAY LANE

2. Lysande Idé -
Elektrisk blå, gul och stark rosa. Du kommer sticka ut men det är roligt. fina färger. Man kan börja i lugn stil med kanske bara ett par skor.

Klänning - THAYER
Skor - LOEFFLER RANDALL
Tröja - SUSANNA MONACO
MiniKlänning - DIANE von FURSTENBERG
Bikini - FABUCCI

3. Prep'd -
Silk, denim, prickar, trianglar, mönster i alla former.

Linne - CATHERINE MALANDRINO
Topp - TWINKLE
Jeans - WILLIAM RAST
Cardigan-SPRING&CLIFTON(villha)
Tröja - GRAHAM&SPENCER

4. Sugar & Spice -
Romantik, ljust, delikata detaljer. Flirtig trend, sagor.

Klänning - VELVET
Topp - PAUL&JOE
Klänning med rosett - JILL STUART
Halsband - KENNETH JAY LANE
Söt topp - INGWA;MELERO
Klänning - KAREN ZAMBOS VINTAGE COUTURE

5. Vertigo-
Miniklänningar, minikjolar, höga klackar. Gå högt eller gå hem! (haha)

Klänning - NIEVES LAVI
Klänning - DALLIN CHASE
Skor - KORS SHOES
Minikjol - CATHERINE MALANDRINO

6. Midja inte, vill inte -
Sann midja, hög midja, bälten. 80's comeback.

Väska - JEROME DREYFUSS(villha)
Byxor - ANLO
Bälte - ELEGANTLY WAISTED

7. Vintage Sport -
Ränder, vida ben, marin, vitt och röd.

Blus - VANESSA BRUNO
Skor - KORS SHOES
Shorts - PRIMP
Klänning - RACHEL PALLY

8. Boogie Nights -
70's retro glam, poolsida. Sofistikerade detaljer för att hålla sig stilfull.

Väska - WEK 1933
Tröja - CHARLOTTE RONSON
Klänning - LAROK
ÄppleHalsband - KENNETH JAY LANE
Bikini - FABUCCI

9. Djungel Kärlek -
Intensiva färger, djungelmönster. Gilla djungeln men gilla den lätt.

Klänning - ADAM+EVE(villha)
Bikini - TYLER ROSE
Skor - JEAN-MICHEL CAZABAT
Ring - SUREVOLUTION
Kuvertväska - LELYA

Ojoj, det var några av trenderna men dessa var från shopbop och alla plagg är från shopbop. Tänk och kunna skicka efter några plagg därifrån alltså lyckan måste jag säga.

Finns fler trender (källa, GLAMOUR)
  • Safari
  • Lack
  • Babydoll (gilla)
  • Glamrock
  • Casual
  • Futurism
  • Volanger
  • Prima Ballerina
  • Denim
Mer finns det men orkar inte skriva nå mer har varit ett långt inlägg och ja jag vet inte. Vilken trend gillar ni bäst?

Nu tror jag det blir att se mer Gilmore Girls jag har blivit beroende. Det är faktiskt bra.. imorgon är det Bounce och Klassfest jag taggar!! Vet bara inte vad jag ska ha på mig men det löser sig alltid.

hopps ni orkade läsa, Puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

Mkt fiint här må jag säga!

2007-03-24 @ 11:10:49
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0