skor!

Alltså jag har ganska många skor tycker jag.. Men alltså det skadar inte med fler men man brukar ju ändå använda sina favoriter så blir några glömda som är lite tråkigt.. Men så äre!
Iaf så var jag inne på Bianco och kollade på deras hemsida alltså och dom har faktiskt ganska många fina saker hittade ganska många. + så hittade jag en sjal eller vad man ska kalla det som var fin!

Här kommer några skor.. + sjalen.




  • den första en vanlig hederlig svart pumps. lite spetsig för min del men den är ändå rundad..
  • andra svarta skon tyckte jag var ganska fin ser ut som en danssko vet inte om jag skulle använda den men den är nice i alla fall.
  • skepparskon gillaren verkligen tänker fram på sommaren.
  • alltså den här skon har jag ingen aning om jag skulle köpa eller det fanns i olika färger men denna var nice..
  • gult är fint, tycker gult är en cool färg skulle vara trevligt och ha en sko i den färgen..
  • vit nästan likadan som den förra som var gul förutom att denna inte visa tårna..
  • silveraktig sko den var lite cool på något vis
  • här kom den färgglada sjalen haha.
sen måste jag bara säga att det skulle inte sitta fel med ett par till converse i nån vit färg kanske eller något coolt mönster men men man får väl se vad som händer när pengarna kommer..
Nu blir det matte och svara på brev! Hare nice puss på er!


Kommentarer
Postat av: rebecca

JAg ska styra upp nya skor på skopunkten sooon!

2007-03-28 @ 09:44:52
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0