söndagen den 25/3

Vaknade klockan 11-12 eller nåt har ingen aning nu när man har ställt om klockan och så.. Vaknade upp och kände suget efter pommes frites från mcdonalds kunde inte fara själv tänkte jag så jag frågade rebeca men hon kunde inte hon är sjuk så det var illa och rebecca svarade inte i telefonen illa. Så då begav jag mig själv med cykel till Maxi, första cykelturen och det kändes underbart må jag säga. Så det blev pommes till slut och det var så underbart gott. Efter jag hade ätit och pratat med rebecca i telefon om gårdagen så gick jag och köpte mig två tidningar (VeckoRevyn och Cosmopolitan) och en DaimMarabou + en PimPim påse. En mycket onyttig söndag kan jag säga. Det vare värt kan jag också meddela. Har sett ett avsnitt av Gilmore Girls och mer blir det. Sen har jag också börjat på en ny serie Entourage den är väl helt okej, Mark Wahlberg har producerat den och jag gillar Mark!

Nu har jag däremot ångest inför matteprovet som är på torsdag, alltså matteläraren gillar inte mig och alltså helt seriöst jag kommer få ig i slutbetyg tyvärr.. Jag mår inge bra över det jag blir bara rädd inför mattenationella. Historian kommer inte heller att gå bra jag får typ råplugga i veckan fan va roligt.. Vill inte vara med på historian och matte nåmer. Men jag ska väl försöka iaf..

+ imorgon ska vi till universitet har ingen aning vad jag ska ha på mig men det får jag väl klura ut imorgon. Det är inge viktigt.. Fast universitetskillen kanske är där (haha)..
Snart är det Påsklov, detta lov ska bli bättre än förra fast Industri Royal var ju super förra lovet aja shit the same nu blir det Gilmore Girls.
Hare !


182404-171
Mark Wahlberg + Entourage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0