Surt!

Förra inlägget där det stod att jag skulle skicka efter jacka, skor och halsband. Mmm det enda jag kommer få från den beställningen är halsbandet för det andra var slut. Det är mycket surt tycker jag.. De får se till att skaffa mer exemplar av kläderna. Hade ju velat ha den där jackan!! Får väl leta vidare antar jag..

Jag vet att det inte har kommit några bilder på de nya kläderna som jag har köpt, H&M är ändå jävligt bra de har så bra priser.. I like it! Har 3 tröjor en klänning en väska som jag har köpt där som det ska komma bilder på.. Sen har jag köpt två nagellack från Kicks, ett svart och ett rosa. Har alltid velat ha ett svart och då såg jag det så jag slog till.. Det är nice.

Vad har jag mer att säga.. Typ inget så ha en bra lördag kanske kommer något inlägg sen vem vet..

Måste säga att Beyoncé Knowles har en jävla röst till låten Listen som var med i Dreamgirls, tänk att kunna sjunga som henne alltså. Helt galet! Aja See Yah..

182404-181


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0