Underbar Kväll!

Blogg.se har ju inte funkat nu på ett tag så nu gör jag ett försök med att skriva ett inlägg om gårkvällen..

Slapp dag på skolan, gick på två lektioner på morgonen sen blev det stan och fika med tjejerna, sen efter det gick vi på stan lite jag hittade en tröja kanske kommer någon bild sen men jag ska på stan igen och köpa ett par byxor och ett par skor. (kommer inte få för mamma) men skit samma jag har velat ha dom ett tag nu..
Nu kommer jag till det roliga Industri Royal skulle spela i Sävar, så jag följde med Jessica hem till henne och va där och fick god middag och bara hade trevligt förutom att jag typ är sjuk menmen... Sen bar det av til sävarskolans matsal där alla banden spelade, det var faktiskt mycke bra plats för att ha en spelning där så++...

Kom Industri Royal dit och spelade och dom spelade nya låtar som var jättejättebra och det var skittrevligt tog lite kort som kommer upp nu.. Så nu har jag sett dom för det blev ju inget på amplified för golvet brast ju.. Nu längtar jag till nästa gång och då ska jag inte ta nå kort och jag ska inte ha min väska med!! men iaf så var det nog den bästa kvällen på lovet vet inte om det kan hända något bättre. Sen också den bästa händelsen fö 2007 hittills. Minne för livet!

Aja, bilder kommer här:
182404-76
182404-75
182404-72
182404-71

Detta var bilderna finns fler men dessa lägger jag upp här! :)


Kommentarer
Postat av: Rebeca

fan att bloggen är fucked up..

2007-03-04 @ 17:28:55
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Nån gång får du dra med mig också ;]

2007-03-04 @ 18:08:42
Postat av: Ivarsson

ihi, ska bara meddela att jag skaffat en blogg jag också. du får hjälpa mig med lite styling sen ;]

2007-03-06 @ 18:36:14
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0