Utvecklingssamtal

Yes, det har man imorgon klockan 10.00 på morgonen känns lite slitet men sen efter det är man ledig dagen ut och på torsdag är vi också lediga för då har de andra utvecklingssamtal så denna vecka komma bli slapp..

Idag har jag inte gjort mycket alls lillsyrran har haft kalas för släkten idag hon fyller år på tisdag 11 år vars tog alla åren vägen liksom. Jag fyller 18 iår alltså det går för snabbt. Efter dom for så har jag sett på gilmore girls min nya serie att följa har börjat om på säsong 1 och sedan ser jag också Heroes. Så det är nice. Annars har jag inte gjort så mycket har typ blivit förkyld är inte alls trevligt. Får väl äta halstabletter tills jag spricker eller nåt.

Aja, nu blire Gilmore Girls eller bara ta det lugnt.

Jag vill gå på bio med nån men jag har inte råd att fara på bio kan ingen typ bjuda mig hahaha!! Skämta bara men det skulle vara nice med bio typ se "Se upp för dårarna" den ska jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0