Vår!

Man märker ändå att nu är det vår tycker jag. För det håller verkligen på att bli varmare idag var det 16 +grader här i Umeå. Jag dålig som jag är hann inte vara ute bara för att man har fått läxa över lovet. Så jag har läst ut min bok nu och börjat lite (skrivit 3 rader) på analysen.. Sedan nu håller jag på att titta igenom Psykologin och det ser jobbigt ut jag trodde det skulle vara lätt men jag tror att det blir det nu och sen sova.

Men först innan jag går så vill jag säga igen att det snart är vår och efter våren då kommer sommaren och de taggar jag verkligen. Så jag var nyss inne på topshop.com och hittade mångra vackra saker men alla plaggen ryms ju inte här då blir det lite jobbigt.. Men jag kan iaf lägga ut några bilder



Dessa snyggingar skulle inte jag tacka nej till..
  • Gråa shorts går upp till naveln tror jag, skitsnygga med ett enkelt vitt linne under.
  • En gråsvart skjorta? eller något sånt den är iaf skitsnygg
  • En svart tubtopp (eller vad det heter) som också finns i vitt och rosa..
  • Grå hängselklänning med tvåfickor på sidan jättevacker
  • En gul enkelt linneklänning med fickor passar bra till sommaren
  • En blågrårandig klänning med fickor.
Gillar fickor och svart och grått tror jag.. haha men men det är vacker. Madonnas kollektion till H&M där finns det också några vackra saker ska nog hålla ögonen öppna!

Aja, Godnatt

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tips, kom ihåg att du ska titta på en termometer som inte suttit i solen i timmar. Igår var det 7 grader i luften :) . Dock ändå riktigt varmt!

2007-03-12 @ 15:16:38
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Sussi

Klänningen längst till höger; supersöt!

2007-03-16 @ 17:17:45
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Lotta

älskar den gråa och gula klänningen!

2007-03-18 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0