Att vara less!

Denna vecka är nästan döden för mig alltså, eller det känns som så. Har alltid varit någon läxa varje dag. Jag har varit i sista minuten för att plugga och allt sådant. Började i måndags att plugga till Matte B nationella så jag tror ju verkligen att jag kommer få IG, och då får jag gå på lektionerna när vi håller på med projektet så att jag får G i matte B. För det måste jag ju verkligen få annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men ändå så har jag typ förberett mig på att jag kommer få ig och att jag måste vara på lektionerna. Och om det kommer ge mig G så gör jag ju ändå vad som helst.

Sedan idag hade jag och Rebecca redovisning på våran hemsida i Webbdesign. Har varit oroliga i mer än en vecka nu men det gick väl bra även fast den inte riktigt var klar.

Läxor ända till nästa vecka, då vi är lediga på torsdag och fredag.
  • Torsdag Np i Matte B, Filmvisning
  • Måndag V.20 Redovisa i historia, inlämning av loggbok i avspänning
  • Tisdag Booktalk i engelska och kanske psykologin inlämning eller så var det på onsdag
  • Onsdag något säkert.
Jag kommer vara så underbart glad när onsdagen är över nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0