Because I said so

Såg en film igår som heter "Because I said so" och jag tyckte den var bra. Även fast den har fått dåliga recensioner, för att de tyckte att Diane Keaton hade valt att spela i en dålig film. Men jag tyckte den var bra. Som sagt så är Diane Keaton med och Mandy Moore, Lauren Graham, Piper Perabo, Gabriel Macht och många fler.

Handlar om en mamma (Diane Keaton) som har tre döttrar Milly (Mandy Moore), Maggie (Lauren Graham) och Mae (Piper Perabo). Maggie och Mae är gifta och Milly kan inte hitta sin äkta man. Så hennes mamma tar saken i egna händer och ska lösa det där så att hon ska hitta sin blivande man. För hon vill inte att Milly ska bli som henne. Så hon skriver in henne i en dejtingservice. Men hon ska träffa killarna först och sedan ska den killen hon väljer bara råka träffa Milly. Hon gillar en kille som då träffar henne, men det är en annan kille som hon inte riktigt faller för men råkade bara ta kortet till Millys egna Cateringfirma. Sedan får man väl se vilken hon väljer.

Iaf så tycker jag att den är bra, kanske för att jag var på sånt humör igår men ändå så är den bra. Såklart så sjöng dom i filmen lite grann för att Mandy Moore är ju också en sångerska. Men jag ser inte något fel i det.
Men jag ger den en 3,5 av 5

image235  Sen är Mandy Moore så söt också. Tror faktiskt jag ska se "A Walk To Remeber" ikväll om jag hinner det är ju så mycket på tv ikväll. Vi får se.
Puss,

Kommentarer
Postat av: Jessica

A walk to remember är ju sjukt fin! Har den på DVD här hemma!

2007-05-02 @ 18:59:08
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0