busted!

Ja, what to say what to say? Ehm varit orolig för samhällsredovisning sen onsdags bara för att jag inte hade gjort den men den var ju jätte chill. Jag var cool lugn och tyckte inte alls att det var jobbigt, däremot så fick man Ig på matteprovet som jag sa. Men jag ska jobba gärnet nu så jag kan få G annars har jag och Inga Schibbey (matteläraren) en plan. Så aah det brast ju på lektionen men men jag har insett att jag förhoppningsvis kommer få ett G om jag får G på det slutgiltiga provet dan innan skolavslutningen. Så nu ska jag bara plugga och jag måste plugga när jag far till stockholm och då får Rebecca och Jessica hjälpa mig. Aah skitsamma det löser sig som man brukar säga men man som man egentligen inte får säga.

Sedan när jag kom hem var det engelskaboken som gällde och så blev det, blev lite fika och medan läsa boken. DEn är så tråkig jag vet inte vad den handlar om och jag ska ha läst iaf mer än mitten till imorgon så jag har kanske något att prata om på booktalk. Men annars så vet jag inte alls vad den handlar om det är typ lite jag fattar. Ne alltså jag kan verkligen välja böcker på engelska. Fast sen när den boken är läst ut då får jag fortsätta med de böckerna som jag köpte för några månader sen att läsa. Det längtar jag efter och då blir det till att läsa "vänninan" av Denise Rudberg, som är en av mina favvoförfattare.
EFter jag hade läst i 2 timmar så blev det en paus med middag och sedan GTA San Andreas haha spelade i 2 timmar som inte var meningen. EFter det blev det läsning i en timme sedan CSI (som är underbart bra)

Nu undrar jag vilket som är erat favorit CSI?
För jag har jättesvårt att välja jag gillar alla faktiskt men CSI Miami är nice och CSI New York jag tror inte jag gillar den vanliga CSI, men vad vet jag egentligen. haha

(Klicka för större bild!)
Första vanliga CSI
Andra CSI New York
Tredje CSI Miami

Puss,

Kommentarer
Postat av: rebecca

Mitt favvo är Miami! :)

2007-05-15 @ 12:26:32
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Mallan

Hej frida! Tänkte bara ssvara på dig och säga att precis som du säger, vem vill inte gå den linjen??

Jag och rebeca ska komma in, så kan vi lära ut lite knep senare.. ;)

2007-05-15 @ 13:36:14
URL: http://mall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0