Desperat!

Alltså nu tycker jag att jag är jättedålig men alltså jag vill verkligen ha en cool header eller iaf en header. Och jag vet verkligen inte hur man ska göra en header. Så jag undrar om det finns någon där ute i bloggvärlden som skulle vilja göra en header till mig? Isåfall kan ni ju skicka en kommentar eller skicka som ett mejl till min hotmail. [email protected]

Skulle vara jättesnällt, har velat ha en header ända sen jag började med bloggen för jag såg alla andras fina header och jag undrade hela tiden vars man kunde göra en och sådant. Men nu har jag suttit i en timme kanske och funderat ut hur det ska bli men det funkade inte så bra. Aja, nu ska jag sticka hem från skolan för det är på skolan det finns alla bra bildprogram men tydligen inte som man kan göra en header med.

Ha en bra fortsatt kväll nu har jag bara psykologin att göra sedan ska jag inte göra något alls ikväll, det blir Desperate Houswifes och Ugly Betty och spela GTA San Andreas. Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0