ESC (sliten)

Ja som sagt så var kvällen igår mycket trevlig. Det får vi göra om, kanske det blir till helgen eller vad säger du Rebecca? :) Ah vi får ju se men jag taggar iaf. Annars så vaknade jag klockan 11 med huvudvärk inget att rekomendera. Men men det gick faktiskt över snabbt men iaf, så då kom jag ihåg att vi skulle fira sigrid idag. Så då ringde rebecca mig och vi bestämde plats för att gå och handla ingredienser till Tårtan som vi skulle göra. Så då for jag, rebecca och rebeca och handlade. Och vi undrade vad en hederlig gräddtårta ska innehålla.. Så vi frågade en som bakade där och hon sa vaniljcremé och sylt. Så det blev det. plus banan.
Vad brukar din gräddtårta innehålla?

Jag ska inte heller glömma säga att jag ska se på ESC ikväll var tänkt att jag och Rebecca skulle se det tillsammans men jag är för sliten för att röra på mig typ så det blir myskväll med familjen istället. Men det är ju nice det med. Så nu måste jag typ gå och fixa något gott att äta.. Kan ju inte sitta med ett glas vatten precis. haha Ne det är inte Fridas stil. Men Nu hoppas vi på att The Ark vinner, för dom kan ju ändå ha en chans. Dom är ju kända i världen så det blir nice. haha aja nee nu ska jag gå men ha en bra lördagskväll och håll tummarna att Sverige vinner! :)

Puss,

image248

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gick ju inge vidare för sverige :S ESC är typ inge bra längre!

2007-05-13 @ 01:31:01
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Jehona

Fy fan vad dålig showen var igår :/

2007-05-13 @ 10:43:13
URL: http://jehona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0