hata/älska

image261
Ne alltså just nu är mitt liv mitt liv inte på topp eller jag är less, allt som gick så bra tills nu. Vad händer egentligen?!
Ne asså hur ska jag lösa detta då. Som jag har sagt så ska jag till stockholm vecka 23 den 3-8 juni. Och jag Frida har ju all lycka i världen lyckan var på min sida tills idag för 5 minuter sen då den brast ihop på sekunder. Den 8 juni händer det roliga plus det dåliga som jag inte kommer att få vara med på. Jag är en tönt!! Det är lugnt men helt seriöst har väntat på det nu i 4 månader minst. Så jag vill fan åka dit och titta, och köpa och vara glad. Men då är man i sthlm och ska hem på natten det suger men man kanske kan åka hem tidigare eller nåt. Men frågan är ju om Jessica och Rebecca går med på det. haha i hope so!

Hur fan ska jag göra? Jag vill verkligen. Annars får det väl bli ett plan hem på dagen. Sista vägen ut kanske.

Förutom
detta tjafs så har dagen varit slapp plus att min klass är ledig imorgon. så det blir stan med Rebecca och leta kläder till Lördag då Mia har inflyttningsfest. Man vet verkligen inte vilket folk som kommer vara där så man måste vara snygg! hehe kommer bli roligt. Sen blev det middag på McDonalds och det var supergott och sedan planerna för sommar med lite planerade. Så det var nice att man verkligen börjar inse att det snart är sommar och att jag ska fylla 18! Så detta kommer säkert bli ett bra år.. Förhoppningsvis.

Ne nu blir det till att se Ugly Betty och DH
vi spelade in det! Underbart då kan man spela förbi reklamerna.
Puss,

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Vad är det du ska göra darla?
Ses på stan då kanske ;]

2007-05-23 @ 09:42:32
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Sandra

Ugly Betty är bäst :) Hoppas det fixar sig med allting!

2007-05-23 @ 23:04:01
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0