Kate Moss för TopShop

Har inte kollat så mycket på vad Kate Moss hade att erbjuda till TopShop men nu idag så kollade jag faktiskt och jag hittade väl några fina plagg. Fast det är som inte så speciella plagg, det är mest baströjor och jeans i typ olika färger annars så är det väl inte så mycket konstigt.
Iaf, så har jag gjort ett litet collage för de kläder som jag tyckte var finast. Plus halsbandet och skorna är inte från Kate Moss Kollektionen.

image253
Väskan tyckte jag var ursnygg! Och det är en sån där lång svart väska jag har velat ha fast kanske inte precis sådär men den är lik den som jag vill ha. Aja, och tröjan tyckte jag var fin för den var så vanlig men ändå stilig och jaa. Jeansen är alltid fina.
Detta skulle jag vilja ha på mig idag! :)

Puss,

Kommentarer
Postat av: NOOLITA - Josefin

de röda byxorna var snygga :)

2007-05-17 @ 12:59:34
URL: http://noolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0