Lonliest city of all

Ja nu har man kommit hem från Rebecca 18åringen och tanken var att vi skulle tagga för kvällen och fira hennes 18årsdag. Men då blev det inte men jag tyckte det ändå var mysigt även om jag såg lite otaggad ut.. I'm happy i'm feeling glad...blabla.
Sen var det ju tänkt att vi skulle fara på statoil öbacka och köpa saker. Men så blev det inte heller men så blir det på måndag på lunchen eller hur Rebecca? Jag taggade två pers ikväll också. haha men så blev det inte heller. Alltså jag ska typ sluta tagga och sånt. Aja
Jag stack från rebecca klockan 20 över 1 och jag kom hem och typ sitter här vid datorn och låter tiden gå.
Gissa vem som ringer då jo E och är onykter och taggad och jag sitter hemma och önskar att jag var detsamma. Han undrar om jag ska komma ner till stan med bussen jag säger det går typ inga bussar. Han blir lite otaggad för jag tror han vet att det leder till att jag inte kommer. Men han säger att han hör av sig imorgondag. Vi får väl se (pratar med han nu msn). När jag precis har lagt på så ringer A och han undrar vad jag gör jag är då hemma och jag säger att jag har varit hos Rebecca och han bah så det har varit lugnt ikväll jag joo. Så han bah ah men då lägger jag på nu blabla. orkar inte. Nu ska jag sova eller blir det en snabbis ner till stan. Who Knows, Nobody!

Goodnight
(tråkigt inlägg fast inte det från början)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0