Nu smäller det!

Tänkte visa bilderna på mina nya kläder under veckan. hehe har som gått några dagar nu sen jag sa att jag skulle fixa upp bilderna men det har varit fullt upp tyvärr. Men nu kommer det och man säger ju "Bättre för sent än aldrig" haha.. Men hade inte tid att ta kort på dom på mig. Men det blir väl någon annan gång eller jag säger inget om det. Vi får helt enkelt vänta och se vars livet leder oss.



  • 1. Den första är klänningen från Lindex, den är supersnygg och den ska jag ha på min Kusins bröllop! Längtar.
  • 2. Vit sommarklänning från Indiska 229;- Jag tyckte den var jättefin. Är kanske lite för stor men det struntar jag i den satt bra iaf.
  • 3. En cool tunika i färgen orange i like it alot! Kostade 149;- på Gina Tricot. Så jag tycker att det var billigt.
  • 4. Fyra par skor från skopunkten. Mamma köpte ett och lillasyrran ett par. För det är ju 3 betala för 2. Så det blev sex skor sammanlagt. För mig blev det ett par röda pumps, gråa lackpumps, och svarta pumps med band vid hälen. Och ett par skor som är typ skitsnygga.
Alltså jävligt dålig kvalla på bilderna men aah det får ni stå ut med.

Här har vi lite blandade saker en vit t-shirt, en vit bh + svart bh, halsband, hårspännen + alla skor.


Min outfit från lördags på Mias 18årsfest. Som jag tyckte var jävligt värd. Det är en Gina Tricot klänning för 129;- Och sen köpte jag till rosa sidenband, för man skulle ha något rosa till festen. Men det var mycket trevligt. Förutom att städa dagen efter men det måste göras. Aja, nu blev det ett långt inlägg igen. Kommer säkert mer sen för att berätta om den tråkiga valborg man hade.

Puss,

Kommentarer
Postat av: icka

Oj vilka fynd :)

2007-05-01 @ 15:16:10
URL: http://ickas.blogg.se
Postat av: amanda

Oj vad mycket snygga skor på bara en vecka! Vart köpte du den oranfa toppen? :)

2007-05-01 @ 19:53:38
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Frida

Amanda: Jag köpte den på Gina Tricot. :)

2007-05-01 @ 20:56:30
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas/
Postat av: Sofia Markström

supersnygga kläder! den guldiga klänningen var ju helt underbar! du måste berätta om mias fest, var de skoj?

2007-05-02 @ 10:37:50
Postat av: Annie

jag köpte dom gråa lackpumpsen i helgen jag, och mkt aj aj blev det efter en dags användande :P

2007-05-02 @ 19:54:57
URL: http://therealstocke.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Göllunge, supersött med rosa sidenband.
Och jag instämmer med Lotta ovanför,
hur var mias fest?

2007-05-03 @ 09:39:03
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0