Nytt

Ja, nu är det varma mackor som gäller framför nya avsnitt av "Ghost Whisperer" med Jennifer Love Hewitt. Har saknat det mycket. Så jag är glad att det är tillbaka.
Plus att paketet från H&M kom idag eller mamma hämtade det på posten. Det tråkiga är att jag skulle ha köpt en skinnjacka, ett par silvriga skor och ett nyckelhalsband. Det enda jag fick var nyckelhalsbandet. För de andra sakerna var slut, det var jävligt surt att bara få en sak från paketet medan lillsyrran fick hundra saker. Men men jag ska lösa det där. Fyller ju ändå år snart har skrivit min lista nu så nu ska den upp på kylskåpet.

Ne nu blir det "Ghost Whisperer" Hade bra! :) Puss,

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag såg oxå ghost whisperer, det var bra. och lite läskigt!

2007-05-06 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0