rebecca!

Alltså ändå att jag tillägnar ett inlägg till dig. Haha du fick som du ville, fast du kanske inte var seriös när du sa det här i veckan men men. Nu blir det så iallafall. Men det är bara för att du fyller 18 ju!! om exakt 8 timmar tror jag om jag har räknat rätt. Iaf du fyller år imorgon och jag fyller år på tisdag.
Så ikväll kommer bli nice Rebecca, efter 12 slaget då blire statoil öbacka och köpa grejjer.. Åh vad jag taggar.
Det kommer bli så nice. Jag hoppas också att du följer med till sthockholm! För där blir det cider och myspys det lovar jag dig!

Vet som inte vad mer jag ska säga vill som inte berätta om ditt liv här men vi har upplevt mycket tillsammans iaf! Det kan jag säga. Hoppas din 18årsdag blir nice! Sen blir det xtreme eller sommardroskan på fredag! Härligaste veckan Rebecca.


Sorry rebecca men kände för det och om du vill säg bara till så tar jag bort bilderna som kommer upp nu. Men bilder är några år gamla tror jag. Och vi bjuder på oss själva men men


Hittade inte så många bilder men men kommer kanske fler sen. annars så är de här 2 bilderna från sthlm.


Kommentarer
Postat av: Lotta

shit, jag blir nästan nervös... ni ska fylla 18!! och vi har BÄSTA presenten till er...! vänta bara! okej, ha inte FÖR höga förväntningar... hihi, kram

2007-05-26 @ 16:37:40
Postat av: rebecca

TACK SÅ MYCKET ÄLSKLING ! :D Snart är vi båda 18 och då jävlar är det vi som styr!

2007-05-26 @ 19:31:55
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Jessica

en vecka och en dag kvar till tåget går! :D

2007-05-26 @ 21:54:18
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0