Roomservice

Såg på Roomservice igår med mamma och syrran. Var ganska mysigt, de i roomservice skulle göra om i Backyard Babies replokal+hänglokal. Och jag måste då säga att det blev jättesnyggt. Allt blev svart typ men det vart snyggt. Plus att de behöll väggarna med alla bilderna genom åren. Det tyckte jag var smart av dem.

Såhär blev det --

   

Första bilden är på hur deras avlastningsrum blev med alla instrument som dom lämnar där.
På deras stiliga bar med en vägg med en dödskalle på läder.
Deras soffsida, där dom bara kan typ sova eller nåt. Där ser man också väggen med alla bilderna.
Där är Dregen och Nicke och någon annan i bakgrunden.

Vill också meddela att Johnnie och Mattias gjorde en tatuering för att ha ett minne av deras tid tillsammans typ. Jag tyckte det var supergulligt. Och det blev jättesnyggt! Jag blev också bara mer taggad på att göra en tatuering själv. Men min mamma tror inte att jag kommer våga så nu måste jag också visa att jag kan det.
Men nu måste jag gå till biblioteket för att låna en bok eller nåt.

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0