Social, Jag vet!

Känner ni igen er om jag säger så här:
Amen jag gör det imorgon så jag inte behöver göra det
sista dagen innan det ska in?

image256

Jag tror nog att de flesta känner igen sig, den som inte gör det hur gör du för att göra det när du säger att du ska göra det? För nu har det där hänt mig igen, jag lär mig aldrig. Men jag sa att jag skulle göra klart all läxa i torsdags så jag kunde slappa idag och inte göra något alls. Men så blev det inte hade inte orkat i torsdags var för lat så jag gjorde inget alls den dagen..
I fredags hade jag tänkt att fara på stan men det hann jag inte, så det blev helt plötsligt kväll och vi åt middag hos Anna, sedan blev det kulturnatta på stan och jag hann se 2 låtar av Ison och Fille, och en av låtarna var Hela dan varje dag! Fan vilken stämning alltså. Sedan fick vi vara kvar på stan till klockan 00.30 för då skulle en gammal klasskamrat til mig spela och det måste man se och dom var jätteduktiga!
Lördagen blev det jobb från klockan 9.00 till 17.00 och jag hade sovit typ 6 timmar så jag var inte lite trött och ont i fötterna. Jag ska få lära mig kassan vecka 22! Jag längtar och då kanske det blir lite roligare att jobba än att bara larma och städa och hämta kläderna från provrummen. Så det ser jag framemot. Efter jobbet var det snabbt hem och duscha och lista ut vad man skulle ha på sig. För rebecca bjöd hem nå schyssta brudar och vi hade det nice vi visste egentligen inte vad vi skulle göra men det blev att vi spelade Cluedo och Skipboo och drack lite cidrar, så det var chill. Vi försökte styra upp något men det gick inte framåt men tillslut så fick vi gäster. Så det var en helt trevlig kväll. Jag själv smsade från klockan halv 1 till 4 på natten. haha, social  jag vet! Men det var också trevligt. aja, nu ska jag fortsätta med min novell och må dåligt att det är fint väder och jag får inte vara ute. Men jag ska nog gå en promenad sen ikväll. Annars ha en underbar söndag ni som inte har någon läxa!
Puss,

Kommentarer
Postat av: rebecca

min novell går åt helvette :(

2007-05-20 @ 15:38:40
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Hello sunshine, förlåt förlåt förlåt för att jag inte dök upp as promised. Min mor ville inte alls att jag skulle åka och vägrade skjutsa. Hoppas ni hade en nice kväll utan mig. Lööv

2007-05-20 @ 22:45:23
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0