Svarta Skinnjackan!

Den är miiin! Äntligen är den min. Hittade den igår på Dixi och den bara väntade på mig. Så nu har jag den hemma hos mig där den är trygg. Det vart min första födelsedagspresent. Nice. Kommer säkert någon bild sen.

Nu blir det antinge film och chips+dip eller så blir det till att läsa min engelska bok som jag ska ha booktalk om på torsdag har typ inte börjat än. Men men den har faktiskt inte så många sidor men tror att jag ska läsa i den ikväll + räkna matte yippie vilken lördag!

Aja, ha en bra lördag Puss
24dagar

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner det samma, blir ingen höjdar lördag det här!

2007-05-05 @ 18:43:44
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Lotta

skinnjacka!! *avissssssssssssss*
jag har kämpat mig igenom 60 sidor i robinson crusoe... det har varit tufft. ser inte fram emot booktalk. kram

2007-05-06 @ 16:47:19
Postat av: Ivarsson

Är det en skinnjacka? You better buy me one too ;)
Hoppas din lördag blev bra trots pluggandet,
book-talket kommer att gå hur bra som helst,
jag lovar.

2007-05-06 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0