Vårshow



Ååh, jag minns
när jag gick på Carlshöjd och sjöng på vårshowen i sjuan ååh gud vilken känsla det var. Jag sjöng Whitney Houston - Greatest Love Of All. Det gick super bra och jag kände mig jättenöjd. Sedan sjöng jag igen och då blev det Girls Aloud - I'll Stand By You men den gick inte lika bra tycker jag och jag hade face kläder på mig. haha men alltså jag älskar den vårshowen. Och så blir det ikväll min Rebeca ska sjunga 4 sånger ikväll. Det kommer gå så super för henne och det kommer vara så roligt. Ni får mer info efter showen.

Plus fick klämma in mig själv hos tandläkaren eller hon kunde fixa min skena bakom tänderna från relsen men hon gjorde det inge bra så när jag tuggar så tuggar jag på limmet eller vad man säger. Ne, i don't like it men om den går sönder igen så får jag komma dit igen för idag hade hon knapert på tid menmen, förhoppningsvis så kommer det gå bra. Nu ska jag se vidare på Gilmore Girls och sen blir det Vårshow @Carlshöjd.

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0