Vilken kväll!

Alltså den var helt nice tycker jag. Hände inget speciellt men den var nice iaf.. Först var jag på hamnmagasinet och såg The Statement som var bra! sedan tog jag och Sigrid upp Rebecca och for till Angelica där det var jättetrevligt. Jag hade det jättetrevligt ville egentligen att kvällen skulle ha fortsatt men men nån gång ska det roliga ta slut också. Så vi fortsatte kvällen med singstar och sånt. Det var nice och det blev dans och cigaretter eller som rebecca och rebeca skulle säga polacker. Men aah jag tycker det var en hel grym kväll även fast jag inte fick det som jag ville ha men det blir någon annan gång sa han. haha. Jag är typ lite --------- men men så får man vara ibland när man behöver lite.. Haha alltså jag skäms lite över detta inlägg eller ne men de sista raderna men men vafan jag bjuder på det.

Ha en bra lördag! Jag ska iaf ha det förhoppningsvis. Nu ska jag sova och längta efter min ipod som jag glömde hos Angelica :/. Men men får den på måndag förhoppningsvis. Sedan ska jag väl vänta på att pappa ska komma hem.. Men men ingen vill veta sånt här. Så nu ska jag ta och sova men vi hörs imorgon! Sov gott Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

det var helt klart en riktigt nice kväll :D

2007-05-12 @ 11:01:10
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Angelica

Haha det var en riktigt nice kväll igår. Synd bara att ni fick lov och fara hem, men någon gång måste man ju göra det. Men du ska få din ipod på måndag jag lovar :D

2007-05-12 @ 15:29:48
Postat av: Ivarsson

Haha, det enda jag fick fram av erat lilla telefonsamtal var "Det är gangsters här Anna!" och "Becca har minst femton tändare i BHn och nu blottar hon sig för hela mariehem" och slutligen "Anna, nu kommer det en bil. Nu måste du gömma dig, och var alldeles tyst!"
Haha, tipsy women?

2007-05-13 @ 14:38:36
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0