Är det klart nu?

Jag tror faktiskt det, fast jag har inte läst igenom det och sett om det är 5 minuter eller kortare men om det är kortare så är det väl bara att lägga dit lite mer flumm. För det är det mitt tal är Flumm alltså. Bara flumm. Vet inte ens vad jag snackar om egentligen, ska vara framtidsdrömmar men jag tror fan inte det är det. Får väl se egentligen vad det är när jag läser igenom det.

Plus att jag är hemma idag för att plugga på talet och det behövde jag verkligen om jag skulle känna mig lite trygg imorgon när jag står där framme i klassen och ska tala. Jag hatar och tala framför folk jag kan aldrig vara seriös.
Men men nu iaf så ska jag ta en paus kanske spela lite xbox eller äta lunch. Sedan ska jag läsa igenom det. Jag är före min tidsplan också. Jag skulle ha skrivit klart det innan 3 och det har jag gjort en och en halvtimme innan tillochmed. Härligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0