Behöver en paus

Nu ska jag försöka få något gjort idag, till exempel som att jag ska hitta information om Saudiarabien till detta jävla FN-rollspel, som äger rum tisdag-torsdag denna vecka. Hur ska detta gå? Ja det är en fråga vi får svar på i slutet av veckan. Efter jag är nöjd med all information som jag inte kommer ha hittat så ska jag försöka fixa mig en fin header till min blogg. För nu har det varit tomt där uppe för länge, vet inte alls hur den har kunnat försvinna men men.


Plus att jag märkte att vi har no-prov snart och jag har inte med mig mina no-böcker såklart äkta Frida i ett nötskal. Fy på dig!


Jag ska iaf gå in på CDON.com och leta efter billiga skivor och kanske beställa lite hem så jag kan bli glad idag. Nu sitter jag också och väntar på att älsklingen ska ringa. Nu blir det läxa, Puss


Kommentarer
Postat av: Aida

låter som en rolig söndag! haha ;)

2007-11-04 @ 15:59:51
URL: http://ghabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0