Bloggopera

Idag tog jag sovmorgon skulle ändå bara se på en bloggopera idag så jag förtjänade en sovmorgon. För jag har varit på skolan alla dagar jag har inte skolkat någon gång. Duktigt av mig! Däremot tog det jättelång tid för mig att stiga upp imorse likaså för älsklingen.. Han är tillochmed ledig idag och imorgon.

Annars så var bloggoperan mycket bra faktiskt, härlig musik duktiga skådespelare. Efter bloggoperan blev det stan en snabbis jag håller ju på att leta efter en jacka men det går inte så framåt. Ska nog fara på H&M på fredag eller nåt. För annars kommer jag ha fullt upp i helgen jag ska bara ta det lugnt och plugga med mitt tal. Har inte ens börjat plus att jag inte har en idé jag är ganska stressad faktiskt. Men men nu måste jag plugga till no-provet som är imorgon. Vi hörs senare. Puss,

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag hörde om bloggoperan av Bea, hon såg den igår och sa att den var bra. Var det med UngScen ni såg den?

2007-11-14 @ 16:18:34
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0