Det går bra nu

Förutom att detta dåliga tal hänger över mina axlar så går allt bra nu. Dels med förändringen i mitt rum. Okej visst det går inte framåt för jag har inte städat det än och vi har inte åkt på IKEA, men då idag visade mamma mig en tvhylla och ett skrivbord som jag tyckte var fina. Så imorgon ska vi åka på jysk och kolla om de ser lika fina ut i verkligheten. Det tror jag nog och då förhoppningsvis så köper vi dem direkt för annars kan dom ju ta slut. Plus att jag slutar 11.30 så blir det hem och plugga tal till klockan 15.00 då det blir till att åka med mamma till jysk. Sedan middag sedan jobb med älsklingen på hans jobb. För hans syrra kunde inte jobba imorgon och då rycker jag in såklart så snäll som jag är. =)

nu ska jag se CSI eller plugga på talet. Blir nog en blandning sen sova men innan ska jag ha talat med Älsklingen. Puss och Gonatt
 

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Keep up the good work sugar, det är inte långt kvar nu. Och du kommer att må så bra när du är klar

2007-11-20 @ 21:01:19
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0