Förändring pågår

I mitt rum alltså. Igår sa pappa att jag skulle få "låna" datorn som är här nere till mitt rum för att han aldrig sitter vid datorn här nere nuförtiden. Sen vi fick hem den bärbara datorn så har han suttit vid den istället. För att min dator håller på att kollapsa så behöver jag en ny och istället för att köpa en ny så flyttar vi upp den som är här nere till mitt rum.
Så det kommer bli skitsnyggt i mitt rum år 2008. Looking forward to it =). Vill egentligen bara börja sätta igång tillexempel att börja åka till Ikea och köpa lite grejer, men mamma säge nu att det blir jag som ska betala för allt. Ofta! Jag kan väl inte börja betala mina möbler nu, det får jag börja med när jag har flyttat hemifrån.

Neru, nu ska jag börja fixa till mig för ikväll det är ju Lasse på G. Tagga stämningen ikväll Rebecca! Puss,

Kommentarer
Postat av: Rebeca

he ba du payar! :D då kan du ju ta med dom när du flyttar

2007-11-18 @ 18:00:02
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0